Dag 560 Dimensies van huilen: een echte bevrijding en loslaten of een emotionele ineenstorting?

Vandaag op mijn telemarketingwerk zat het niet heel erg mee zogezegd en ik voelde voor de kleine middagpauze de spanning in mezelf al oplopen. Op een gegeven moment sprak de supervisor me aan dat hij na de pauze met me wilde kijken wat er niet goed ging. Na de ondersteuning die ik kreeg en nadat ik met een andere fondsenwerver had meegeluisterd waarbij het wel goed ging, werd ik erg emotioneel en was ik best wel heel geshockeerd ook hoe makkelijk diegene het afging. Ik realiseerde me dat ik nog een hele weg te gaan heb en maak me zorgen of ik het wel kan.



Full dimensions of crying quantum systemization part 144


Ik ben van huis/programmering uit geen babbelkous over koetjes en kalfjes en heb dus van nature niet zo'n makkelijke swung om gesprekken 'animerend' te houden zeg maar. Ik pluis liever vanalles op detail uit wat bij dit werk uiteraard helemaal niet nodig is. In een gesprek met mijn partner bleek ook weer dat ik voor de 10 wil gaan en dat dat vooralsnog niet haalbaar is en dat een 7 ook oké is, dat stelde me enigszins gerust.

Het emotionele uitte zich zodanig dat ik niet meer kon slikken door 'een brok in de keel' en echt moest huilen om de spanning/energie - van voornamelijk frustratie en zelftwijfel - te bevrijden en de supervisor zei me even lekker koffie en alle tijd te nemen om te kalmeren. Al bij al duurde dit een klein half uur en was niet meer in staat te bellen. Gelukkig was het ook einde werktijd. 

Toen ik het interview Dimensions of Crying - Quantum Systemization - Part 144 had geluisterd, besloot ik voortaan nog beter te kijken of huilen bij mij is om mezelf te bevrijden en dingen los te laten of dat het een emotionele ineenstorting is en/of om (mezelf) te manipuleren en/of te slachtofferen. Omdat ik nogal een huilebalk doorheen mijn hele leven ben, is dit onderscheid cruciaal om mijn minddingen niet te activeren/verdiepen.

Ik zie er ook een dimensie van slachtofferschap in zitten en moet dit nauwkeurig gaan bekijken in mezelf.


Reacties

Populaire posts